Соціальна реклама проти коронавірусу не надто цікавить міського голову Кропивницького

У той час коли в інших містах впроваджується активна політика з інформування населення через розміщення рекомендацій на місцевих сітілайтах та білбордах міський голова Андрій Райкович, певно, не зацікавлений у створенні таких програм.

Як повідомив редакції “Агенція журналістських розслідуваннь” депутат місцевої ради Олександр Цертій, дане питання вирішується лише на обласному рівні.

“Власники зовнішніх рекламних носіїв в місті звернулися з клопотанням звільнити їх від плати за місця користування під зовнішньою рекламою. Натомість можна було би вимагати розміщення безкоштовної соціальної реклами на бордах і сітілайтах, але конкретне рішення поки що не приймалося Виконавчим комітетом”, – розповів Олександр Цертій.

Як відомо міський голова Андрій Райкович, до обрання на посаду був генеральним директором ТДВ “Мясокомбінат “Ятрань”. Очевидно, вплив на мережу зберігся. Оскільки “Ятрань” має досить велику кількість бордів, міський голова міг би знайти рішення і частину бордів можна було б використати для суспільної реклами.

Частина офіційної інформації від управління містобудування та архітектури

Але тут, чомусь, згадується інші факти з історії правління Андрія Райковича. Свого часу рішенням засідання сесії у 2009 році мер Кропивницького отримав у прямому сенсі заповідну територію у Лісопарковій.

Тоді Райкович виправдовувався, що дана територія була придбана ним для будівництва соціальних проектів, таких як хоспіс. Що правда за своєї каденції міський голова не збирався його будувати, адже це потребує значних капіталовкладень.

“Хоспіс – це моя особиста програма. Складу повноваження і буду реалізовувати меценатські проекти”, – повідомив Андрій Райкович.

Тому, ймовірно, що борди “Ятрані” навряд будуть використовуватися на благо суспільства. Хіба, що тільки після складення повноважень, або перед виборами на 2 строк.

У Кропивницькому з кожним днем зростає кількість виявлених випадків захворювання на коронавірусну інфекцію COVID-19. Минулого тижня було помітне різке зростання кількості підтверджених випадків захворювання. Це пов’язано не зі стрімким рівнем поширення інфекції, а з тим, що робити аналізи стали в два рази швидше. До сьогодні не відома справжня картина кількості інфікованих. Тому дуже важливо, вчасно інформувати населення у період карантину.

До прикладу у Львові розпочалася соціальна рекламна кампанія щодо коронавірусу – “Збережи життя! Залишайся вдома!”. Для цього виділили 200 бордів та сітілайтів.

У ратуші розповідають, що авторами слоганів є працівники міськради, а розвішані щити по цілому місту завдяки соціально відповідальному бізнесу – безкоштовно розмістили ці оголошення-заклики.

На жаль, для Кропивницьких реалій, де міський голова сам представник великого бізнесу, така ідея – це, чомусь, фантастика.

Read More